Teslimat Süreci
-
Genel Bilgiler
Fensi olarak; ekonomik sektörün önemli bir prensibi olan güvenli şekilde en kısa teslimat süresine ulaşma bizlerinde ilk kriterlerindendir. Bu sebeple teslimat süresi konusunda müşterilerimizi en ileri seviyede memnun etmeyi başarabilmek başlıca amacımızdır. Teslimat sürecinde ilk tercihimiz Fensi‘ye ait araçların kullanılması olmakla birlikte bazı durumlarda anlaşmalı kargo firmamız ile de gönderim sağlanacaktır. Teslimat süreci kargo olması durumunda mutlaka müşteri bilgilendirilecektir. Müşteri adresine teslimat ve kargoya teslim süreleri yasal süreleri geçmeyecek şekilde ürünlerin sayfalarında belirtilecektir.
İade Süreci
-
Genel Bilgiler
Fensi olarak önemli bir çalışma prensibimiz müşterilerimizi en iyi seviyede memnun etmeyi başarabilmektir. Bu nedenle iade etmek istediğiniz ürünlere ilişkin talebinizi, 14 gün içinde iletişim bilgilerimizin yer aldığı başlıktaki telefon numaralarından veya mail adresimizden bize ula şarak iletebilirsiniz.
İade edilecek ürün/ürünleri adetleriyle birlikte talebinizde belirtiniz. İade nedeni ve sipariş numarası da talebinizi iletirken eklenmelidir.
İade edilecek ürün/ürünler, tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile beraber mutlaka eksiksiz olarak iade için gelen Fensi çalışanına verilmeli veya belirtilen anlaşmalı kargo firması ile iletişim bilgilerimizde yer alan adresimize gönderilmelidir.
İade etmek istediğiniz ürün/ürünlerin kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ya da paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir.
Ürün teslimi sırasında varsa hasar tespit tutanağını ya da ayıplı/kusurlu olduğunu düşündüğünüz ürünlere ait yetkili teknik servise ait onaylı raporu göndermeniz işlemlerinizin daha kısa sürede tamamlanmasını sağlayacaktır.
Vergi mükellefi olan müşterilerimiz ise kanunen iade belgesi düzenlemek ve bu belgeyi iletişim bilgilerinde yer alan mail adresimize iletmek durumundadır. Bu belgeyi mail adresimize iletemiyor ise, iade ürün ile düzenlediği faturayı göndermelidir.
-
İade Ürünün Bedeli
İade süreci tamamladıktan sonra; ürün bedeli, ürünün ve varsa iade faturasının tarafımıza ulaşmasını takiben ortalama 10 iş günü içinde ödeme şeklinize göre iade edilecektir. Kredi kartı ile yapılan alışverişlerde iadeler bankanız tarafından 10 gün içinde, debit kart ile yapılan alışverişlerde iadeler ise bankalar tarafından ortalama 40 güne kadar yapılmaktadır.
-
İade Ürünün Bedeli
Kullanılmış veya kullanım hatası sonucu zarar görmüş ve paketi hasar görmüş ürün/ürünler iade alınmayacağı ve kargo/teslim alma ücreti müşteriye yansıtılarak geri gönderileceği için iade edilecek ürün/ürünler tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile birlikt e kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ve paketi hasar görmemiş şekilde iade edilmelidir.
Hasarlı teslimat gerekçesiyle iade talep edildiği durumda, hasar/durum tespit tutanağı iade
talebinde belirtilmeli.
-
İade Aşamasındaki Teslim Alma/Kargo Süreci
İade edilecek ürün/ürünler teslim aşamasında olduğu gibi Fensi aracının adrese ulaşması veya kargo yolu ile olabilir. Hangi seçeneğin kullanılacağına Fensi tarafından karar verilip müşteriye bildirilecektir. Anlaşmalı kargo şirketi ile gönderilecek iadelerde kargo bedeli tarafımızc a karşılanacağından iade edilecek ürün/ürünler anlaşmalı kargo firması ile gönderilmelidir. Anlaşmalı kargo firması iade talebi esnasında müşteriye bildirilecektir.
-
Cayma Hakkının Geçersiz Olduğu Ürünler
-
Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan özel üretim özelliğindeki ürünler (matbaa ve baskılı işler)
-
Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler
-
Tesliminden sonra ambalaj, bant, paket gibi koruyucu unsurları açılmış iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler (Kulaklık, Peçete, Kâğıt Havlular, Tuvalet Kağıtları vb.)
-
Tesliminden sonra ambalaj, bant, paket gibi koruyucu unsurları açılmış, maddi ortamda sunulan dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin ürünler (Toner, Kartuş, Şerit vb. her türlü yazılım ve programlar)
-
-
Teknoloji Sınıfına Giren Ayıplı Ürünlerin İade Koşulları Nelerdir
Teknoloji ürünlerinde üretim hatası olduğunu ya da ürünün ayıplı olduğunu yalnızca markaların belirlediği yetkili servis firmaları tespit edebilmektedir. Size en yakın yetkili servise ya da üretici firmanın belirlediği yetkili servis firmalarından herhangi birine, ürünü orijinal kutusu içind e göndererek iade veya değişim raporu alabilirsiniz. İade talebi sırasında bu belgeyi mutlaka bu belgeyi iletişim bilgilerinde yer alan mail adresimize iletmek durumundadır.